luni, 26 octombrie 2009

Rochie de mireasa

Rochie de mireasa Miss Befany- colectie 2009, model unicat (rezultat din alegerea mea de a combina un corset de la o rochie, cu fusta de la alta), din 2 piese, cum ziceam. Este stil printesa, infoiata, cu multe straturi de diferite materiale, cu sclipici pe ici-pe colo.
Corsetul, dupa cum se vede, pune foarte bine in valoare sanii si talia iar fusta, asa infoiata cum e, va ascunde bine picioarele daca nu stiti populara, de exemplu:)

Cea mai mare calitate pe care o are rochia asta (nu stiu cum e cu celelalte) e ca te face sa razi, parca te-ar gadila:) Apoi, mai femeie ca in ziua in care am purtat-o nu cred ca m-am mai simtit vreodata.

Impreuna cu ea, va ofer si voalul luuung.

Pe fusta scrie marimea 42. La cerere, ofer informatii si poze suplimentare.

Pretul de achizitie al acestora a fost 2500 lei.

Pretul propus de mine este de 1500 lei.

(Si nu inchid portita negocierilor;)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ce bine arata sufrageria:D

Margot vintage spunea...

Buna asta cu sufrageria!!!! :))

Sublima rochia!

thai-thai spunea...

Da, Margot, cineva se tine de glume:)
Si eu tot sublima m-am simtit in ea:D